Promocje
Pierścionek "T" złoty
Pierścionek "T" złoty
19,99 zł 9,99 zł
szt.
Choker Bransoletka cyrkonie złoty
Choker Bransoletka cyrkonie złoty
14,99 zł 9,99 zł
szt.
Pierścionek krzyżyk
Pierścionek krzyżyk
19,99 zł 9,99 zł
Naszyjnik Choker Cekiny Złoty
Naszyjnik Choker Cekiny Złoty
24,99 zł 9,99 zł
szt.
Pierścionek gwiazdki
Pierścionek gwiazdki
19,99 zł 13,99 zł
szt.
Pierścionek "T" srebrny
Pierścionek "T" srebrny
19,99 zł 13,99 zł
szt.
Strój kąpielowy ozdobne wycięcie
Strój kąpielowy ozdobne wycięcie
64,99 zł 29,99 zł
szt.
Sukienka szara
Sukienka szara
79,00 zł 69,00 zł
szt.
Pierścionek <3 []
Pierścionek <3 []
19,99 zł 13,99 zł
szt.
Sukienka czarna
Sukienka czarna
79,00 zł 69,00 zł
szt.
Bikini
Bikini
59,99 zł 39,99 zł
szt.
Sukienka brudny róż
Sukienka brudny róż
79,00 zł 69,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Car-line Karolina Biernacka-Kruk
ul Wielichowska 5
64-000 Kościan

Opis procedury reklamacyjnej:
1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem Car-line Karolina Biernacka ul Wielichowska 5 64-000 Kościan, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
1.imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
2.datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
3.przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
4.wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 

 

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@car-line.org. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres Car-line Karolina Biernacka ul Wielichowska 5 64-000 Kościan

 


Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .

 

Imię i nazwisko…………………………………………………………..
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

 

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
1.W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru
2.W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości najtańszej przesylki wysłanej Pocztą Polską

 

 

 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

1.Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl